sobota, 3 grudnia 2011

świątecznie

W tym roku na święta jak zwykle wyjeżdżamy do rodziców, więc postanowiliśmy świąteczną atmosferę wprowadzić w naszym domu już w adwencie. A Wy? też tak macie? My za tydzień wybieramy się po choinkę - do tego czasu zamierzam wypucować mieszkanie :) Przygotowuję też drobiazgi do wystrojenia domu. Pomyślałam o podkładkach świątecznych na stół. Znalazłam świąteczny, nie kiczowaty materiał, okazało się jednak, że nie mam ani kawałka czerwonego materiału nadającego się na lamówkę!
Pochodziłam, poszukałam i udało mi się dostać skrawek czerwonego materiału ale... no właśnie, dostałam tylko resztkę i okazało się, że minimalnie braknie mi na obszycie czwartej podkładki pod kubek... a miał być komplet 4 pod talerze i 4 pod kubki :( w takim razie, gdyby ktoś był zainteresowany kompletem potrójnym to zapraszam :) Komplet podkładka pod talerz (37x26cm), plus podkładka pod kubek (10x10cm) kosztuje 13zł. Osobno (i tu wtedy można zamówić np. 4 podkładki pod talerze albo dowolną ilość pod kubki, bo uszyłam dopiero jeden komplet) - podkładka pod talerz 10zł a podkładka pod kubek 6 zł.Podkładki są dwustronne, pikowane, szyte z bawełny, w środek wszyłam jedną warstwę ociepliny.




Kto pierwszy ten lepszy, bo z racji minimalnych ilości czerwonego materiału ilość mocno ograniczona :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz