czwartek, 17 listopada 2011

Amalur











To moja pierwsza torebka z filcu. Bardzo wdzięczny materiał, ale szyje się z niego trudniej niż myślałam :) Amalur starałam się dopieścić w każdym szczególe. Zapinana jest na guzik, przednia kieszonka zapinana na zatrzask magnetyczny, kieszonka zewnętrzna z tyłu na zamek. Wewnątrz pomarańczowa podszewka dekoracyjnie przeszyta zieloną nitką i trzy kieszonki - dwie otwarte - jedna pod wymiar dowodu rejestracyjnego, druga na telefon - mój smartphone wchodzi bez problemu :) Trzecia kieszonka wewnątrz torebki zapinana jest na zamek. Pasek jest regulowany. Wymiary torebki: to 20x25x10cm. Mam nadzieję, że się Wam spodoba :) aaaaa... komentarze mile widziane!

2 komentarze:

  1. O rany, jaka cudna. Świetne kolory, idealne wykończenie, super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo, chyba pierwszy komentarz na blogu! :) cieszę się, że Amalur Wam się spodobała :) Postaram się do świąt jeszcze coś uszyć, chociaż teraz na tapecie mam jakieś rękawice kuchenne, podkładki na stół i inne drobiazgi podarunkowe

    OdpowiedzUsuń